ساخت ویلا در شمال

بررسی ویژه عوامل تاثیرگذار بر ساخت ویلا در برانیا آفیس

ماموریت شرکت برانیا در ساخت ویلا در شمال

ارائه کیفیتی فراتر از انتظارات به مشتریان در ساخت ویلا در شمال از ویژگی های بارز شرکت برانیا می باشد. ما تلاش می‌کنیم تا از طریق ساده‌سازی فرآیند ساخت ویلا و حفظ ارتباط فعال با مشتریان، طراحان، معماران، تامین‌کنندگان و پیمانکاران فرعی، ارزشی را به‌عنوان نمونه نشان دهیم. ارائه کار با کیفیت با ارزش استثنایی و حفظ ارتباطات مناسب، ما در تلاش برای ایجاد روابط پایدار برای سال‌های آینده هستیم.

ارزش شرکت برانیا در ساخت ویلا در شمال 

در ساخت ویلا، ما مشتاق نیازهای مشتریان خود هستیم و از یکپارچگی قوی حمایت می کنیم و میل برای برتری ما را از دیگران در صنعت خود متمایز می کند.شرکت برانیا مهارت های رهبری و برنامه ریزی قوی را در هر مرحله از ساخت ویلا در شمال نشان می دهیم که ما را قادر می سازد هر گونه چالش پیش بینی نشده را پیش بینی و اصلاح کنیم.بهره وری و سازماندهی در هر پروژه بسیار مهم است و اجازه می دهد پروژه ها به موقع و با بودجه تکمیل شوند.همراه با احساس قوی حرفه ای بودن مهم است که روابط ایجاد شده، دوستی های آینده را برای سال های آینده ایجاد کند.

به دست آوردن کیفیت بالا در ساخت ویلا در شمال در هر مرحله 

ساخت ویلا در شرکت برانیا به دلیل خدمات با کیفیت، کارایی استثنایی و بالاترین سطح حرفه ای در سراسر ایران شناخته شده است. ما در ساخت ویلا در شمال، بازسازی ویلا و بهبود مستاجران تجاری تخصص داریم با اخلاق کاری قوی و مشارکت های قابل اعتماد با پیمانکاران فرعی ماهر، ما فراتر از آن عمل می کنیم تا پروژه های خود را به موقع و با بودجه تکمیل کنیم.

ساخت ویلا در شمال به صورت اصولی

رعایت اصول و نکات ایمنی از اصلی ترین مراحل ساخت ویلا در شمال است. با توجه به اقلیم و شرایط محیطی موجود در شمال کشور رعایت این نکات دارای اهمیتی بسزاست. ما در ساخت ویلا همواره بران بودیم که تمامی جوانب را سنجیده سپس برای ساخت ویلایی اصولی در شمال قدم در این راه بنهیم.

برخی از نکات که در ساخت ویلا در شمال حائز اهمیت است،

ساخت ویلا در شمال

مقاله ای جذاب در رابطه با ساخت ویلا ارزان در لینک زرد رنگ

جنس سقف

برای ساخت ویلایی در شمال جنس سقف و شیروانی باید به گونه ای باشد که شدت بارندگی و رطوبت هوا موجب تخریب زود هنگام آن نشود.

شیب

مورد دیگری که در ساخت ویلا مناطق شمالی ایران باید در نظر گرفت، شیب در نقاطی که در معرض بارندگی و تغییرات جوی قرار میگیرند. تا جمع شدن آب آسیبی به آن نرساند.

متریال و فندانسیون

متریال استفاده شده در ساخت ویلا در شمال باید به طور اصولی رنگ شود که دچار زنگ زدگی نشود و کمترین ضریب انتقال حرارتی را داشته باشند.

ارتفاع ویلا

در شمال ایران برای ساخت ویلا باید بنا تا حدی از زمین فاصله بگیرد که رطوبت و آب گرفتگی مشکلی ایجاد نکند.

دریافت مجوز ساخت ویلا در شمال

مهم ترین بخش در ساخت و ساز دریافت مجوز قانونی برای تکمیل مراحل صحیح ساخت ویلا در شمال است.  مدارک لازم برای اخذ مجوز ساخت ویلا اصل و کپی سند مالکیت، اصل و کپی شناسنامه مالک و همچنین فیش پرداخت عوارض نوسازیست.

ساخت ویلا در شمال

قدم اول

برای ساخت ویلا در شمال ابتدا باید منطقه شهرداری که در آن ویلا قرار گرفته شده را بررسی کنید.

قدم دوم

زمانی که درخواست خود را برای اخذ مجوز به شهرداری منطقه ویلای خود میفرستید، کارشناسی از طرف شهرداری فرستاده میشود تا خاک محل ساخت ویلا، بافت و تراکم و… بررسی شود.

قدم سوم

دریافت گزارش کارشناس شهرداری و بررسی امکان ساخت ویلا

قدم چهارم

برای اخذ مجوز ساخت ویلا بار دیگر شرایط محل ساخت ویلا بررسی میشود و همچنین نقشه معماری از بنا از شما دریافت میگردد.

 

در قدم بعدی اگر نقشه معماری و مدارک مورد تایید شهرداری قرار بگیرد، با حضور مهندس ناظر و در دست داشتن تمامی مدارک به دفترخانه مراجعه کرده تا مجوزهای لازم دریافت شود.

چرا ساخت ویلا در شمال پرطرفدار است؟

 

بدون شک وجود آب و هوای بینظیر در شمال ایران همه روزه افراد زیادی را به این منطقه سوق میدهد تا برای خرید و یا ساخت ویلا اقدام نمایند.

سبک زندگی آپارتمان نشینی و روزمرگی یکی از دلایل اصلی افزایش تقاضا برای داشتن ویلا در شمال ایران است . زیبایی بصری و آب و هوای دلنشین این منطقه را نباید دست کم گرفت. شمال ایران محلی مناسب برای رهایی از خستگی زندگی آپارتمان نشینی است.

ساخت ویلا در شمال

 کدام شهر شمالی را برای ساخت ویلا انتخاب کنیم؟

معیار افراد برای انتخاب محل ساخت ویلا متفاوت است. انتخاب مناطق پرطرفدار برای همه افراد دلچسب نیست. زیرا این مناطق در تعطیلات پر تردد و شلوغ خواهد بود. ولی داشتن امکانات گسترده و رفاهی و همچنین مسیرهای رفت و آمد بهتر این مناطق را به مناطقی پرطرفدار تبدیل کرده.

بعضی از افراد شمال ایران را به خاطر دریا و برخی به خاطر جنگل و سرسبزی آن میپسندند. که این مورد نیز با توجه به سلیقه شما قابل تغییر است. مناطقی با رطوبت بیشتر یا منطقه ای سرسبزتر؟ انتخاب با شماست.

برآورد هزینه ساخت ویلا در شمال به چه صورت است؟

عوامل متعددی در هزینه های ساخت ویلا و مسکن تاثیرگذار هستند. به طور مثال هزینه ساخت ویلا در مناطق برخودار از امکانات بیشتر در مقایسه با مناطقی که از امکانات رفاهی کمتری برخوردار هستند بالطبع بیشتر است. مصالح و نیروی کار از دیگر مواردی است که در هزینه های ساخت موثر است و این هزینه ها بنابر شرایط محیطی و آب و هوای جغرافیایی متغیر است. یک شرکت مجرب باید این عوامل را در کنار هم بررسی کرده تا در نهایت خروجی با کیفیت توام با هزینه مناسب داشته باشد. یکی دیگر از موارد تاثیرگذار در هزینه نهایی ساخت ویلا در شمال امکاناتی است که برای آن ویلا در نظر گرفته می‌شود.

امکاناتی نظیر گرمایش از کف، اتاق ورزش و بازی، اتاق تئاتر و سینمای خصوصی، اتاق مهمان، استخر، سونا و جکوزی است. همچنین امکاناتی دیگر نظیر سیستم های هوشمند، سیستم های تهویه تصفیه هوا و سیستم های امنیتی را نیز از امکاناتی است که علاوه بر مورد نیاز بودن، هزینه ی بسزایی خواهند داشت. تمامی این امکانات به هزینه های ویلا در ساخت اضافه می‌شوند.

چرا  ساخت ویلا به جای خرید ویلا؟

اگر به دنبال محلی برای روزهای تعطیل در آب و هوای دلچسب هستید قطعا داشتن ویلا در شمال یکی از گزینه های شما خواهد بود.

حال ممکن است سوال پیش بیاید که خرید بهتر است و یا ساخت ویلا؟

زمانی که ویلایی خریده میشود، نقشه، مصالح و زیرساخت های آن از قبل به سلیقه و خواست سازنده که میتواند ذی نفع و یا صرفا فرد دلالی برای ساختن و فروختن آن ویلا باشد و با آن دقت و کیفیت مدنظر شما آن را نساخته باشند.

ولی زمانیکه خودتان از ابتدا و با همراهی تیمی مجرب ساخت ویلا را شروع میکنید، میتوانید در همه مراحل نظارت داشته باشید و با کیفیت و سلیقه ی خودتان مراحل را بصورت اصولی پیش ببرید.

همراه داشتن تیمی خبره و قابل اعتماد در این مسیر کمک بسزایی خواهد بود و سختی مسیر به شیرینی تبدیل خواهد شد.

تیم برانیا آفیس همراه شما از ابتدا تا پایان

قطعا گذراندن همه ی مراحل به تنهایی و بدون مشاور و همراه متخصص نه منطقیست و نه اصولی. تیم برانیا آفیس با داشتن تجربه بالا در طراحی و ساخت اصولی ویلا در همه مراحل از اخذ مجوز تا تحویل ویلا همراه شماست تا رویای شما به واقعیت تبدیل شود.

موس